gissa vem som pluggar!? ...

Nämn något som gjorde dig glad igår: rea!!
Vad gjorde du kl. 8.00 i morse: stirrade på samma dokument som jag stirrar på nu..
Vad gjorde du för 15 min sedan: fotade kylskåpet och åt choklad ... =/
Det sista du sa högt: fitta.
Det senaste någon sa till dig: "vi hörs sen!" kanske..
Vad har du druckit idag: kaffe, vatten, kaktus och lime-juice 
Vad var det senaste du åt: lakritschoklad
Vad var det senaste du köpte: underkläder och vin
Vad är det för färg på din ytterdörr: trä
Vad är det för väder hos dig nu: lite moln, varmt
Godaste glassmaken: vanilj. Bosse's lakritsglass och blodapelsinsorbet
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: nej
Sover du tungt: ehm.. joo. som en död ungefär. 
Drömmer du mardrömmar: inte alltför ofta som tur är
Trivs du med ditt jobb: alltså, jag trivs med studierna och det borde ju betyda att jag kommer trivas med jobbet..
Favoritklädsel: just nu, långklänningar eller långkjol!
Favoritlåt just nu: jag kan inte skilja på - melissa horn. en stannfågel ger sig av - lw.
Vad ser du om du tittar till höger: toalettdörren
Vad gör dig glad just nu: just precis nu kan jag nog inte känna glädje. 
Vad ska du göra härnäst: fylla det tomma dokumentet
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: tentaångest
Favoritgodis: men ååh! det med socker i?  
Kläder just nu: jeansshorts och svart t-shirt 
Sommarplaner: plugga, sola, minisemester. sen får vi se vad som dyker upp eller var jag hamnar.
Hur många kuddar sover du med: tre
Spelar du något instrument: nej, så ni kan alla pusta ut
Morgon- eller nattmänniska: jag kan sova både morgon och natt
Vad är viktigast för dig: familj och vänner. alltid 
Är du kittlig: om jag vill
Snarkar du: tydligen. haha. joo.. jag gör ju visst det..
Stjärntecken: våg
Äckligaste insekten: de som är inne hos mig.
Längtar du mest efter just nu: att skicka iväg dokumentet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback