quit playing games with my heart.

vaknade vid fem och var svinförbannad! var verkligen jättearg på lillasyster. funderade länge och väl innan jag insåg att jag måste drömt att vi bråkat för igår skrattade vi oss igenom hela dagen. försökte sedan tänka på något annat för att lugna ner mig, var på riktigt på väg att ringa till henne där ett tag. så arg var jag. då kom en annan av nattens drömmar tillbaka med både ord och bild och jag blev ledsen istället. jag vet inte varför för är det något jag bearbetat den här hösten så är det just det. men drömmar är drömmar och de spelar verkligen spel med både minnen och känslor.

Kommentarer
Postat av: Liten syster.

Tur du inte ringe upp!!!

2010-01-04 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback