me and my lil'sis./bill & bull.





1&2
weheartit. 3. lelove. 4. vi.

vi är så olika att det omöjligen kan finnas några blodsband. vi kan inte vara från samma planet. samtidigt är vi så lika att det är läskigt. det kan inte vara tre år mellan oss, max tre minuter.
det finns nog ingen jag har velat klösa ögonen ur så många gånger som dig. och om jag minns rätt kan jag ha varit nära att lyckas några gånger. och det är ett mirakel att jag har hår kvar efter alla gånger du bokstavligen hängt i det.! jag har tappat räkningen på alla lappar med "förlåt, kan vi bli sams igen?" som jag skickat in under din dörr. och du hade alltid kryssat i kanske när du skickade tillbaka den.. jag skrev förlåt igen. och så öppnade du dörren.
det finns ingen som vet exakt vad man ska säga för att få mig att explodera så som du gör. och på något sätt tycker jag om det, i efterhand, för det visar hur väl du känner mig.
det finns ingen annan som efter 14 år fortfarande tjatar om den där gången när jag lånade 18.50 av dig för att köpa en chokladkaka. och som gav mig 1.50 fastklistrade på en teckning, under en lucka där det stod "lyft här" i födelsedagspresent och jag än idag kan minnas det som en av mina bästa presenter någonsin.
du är en så stor del av mig att jag skulle bli halv om något hände dig. det är bara så det är, med mig kommer du. take it or leave it!

fåräver änd alwäjs.♥


Kommentarer
Postat av: Liten syster.

Aaaw! fåräver änd alwäjs

älskar dig mer än ord kan beskriva! som sagt, med mig kommer du!Take it or leave it!<3

2010-01-17 @ 22:47:55
Postat av: mammi

Älskar er, ni är underbara!!

2010-01-18 @ 05:45:57
Postat av: Natali

Sötnowsar :) Tycker om er båda massor! Puss o kram <3

2010-01-18 @ 12:20:47
Postat av: Anonym

Mmm..vad säger man, sötisar!!

Hon till vänster fick ju också lite hår på skallen sen:) Mostra

2010-01-18 @ 15:59:28
Postat av: Anonym

Vilken syskonkärleksförklaring!

Underbar läsning!

Bettan

2010-01-19 @ 08:06:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback