I believe the word 'studying' was derived from the words 'students dying'.


knightcat.
god morgon.
snart har det här jullovet gått det med. jag gick med i ovanstående grupp på fejjan nyss [rubriken]. blä. jag vill inte plugga idag. jag vill inte börja nästa kurs. svensk grammatik! är det något jag hatar så är det grammatik. verb hit, adverb dit och substantiv åt-vilket-jävla-håll-som-helst!
ikväll ska jag äntligen träffa N. igen!

det snöar idag med. huh? hade inte jag bestämt att vi skulle ha vår från januari till juni i år? joo, jag tror visst det.. jag vill ha sol. vin på ballen. plugg utomhus. inga vinterjackor och långkalsonger. stelfrusna tår och dåligt humör.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vilka är dina favoriter ut Guccis senaste Cruise Collection? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback