<3


mosters favoriter. för alltid.

Du lilla vän, hur kan du vara så underbar?
Jag ser på dig och aldrig tröttnar jag, nej
Var inte rädd fastän att natten är mörk ibland
En skyddsängel håller din hand
 
Jag lovar dig, hon finns med dig i all evighet
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din bädd
Och om du någonsin tvivlar, blunda och hör hennes röst

Din kind är len som om den vore ett rosenblad
Din blick är varm och allt du ser på blir guld
Och dina läppar, ja de har Amor svarvat magnifikt
En skyddsängel håller din hand

Jag lovar dig, hon finns med dig i all evighet
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din bädd
Och om du någonsin tvivlar, blunda och hör hennes röst

Här står jag mitt i livet och ser allt vad som sker
Ett underverk så underbart,
och underligt

Jag lovar dig, hon finns med dig i all evighet
Jag lovar dig, hon skyddar dig vid din bädd
Och om du någonsin tvivlar, blunda och hör hennes röst

Du lilla vän, hur kan du vara så underbar?

text: Maja Gullstrand - Skyddsängeln.


Kommentarer
Postat av: nattis

busfrön <3

2010-01-08 @ 15:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback