today.

dagens status: genomförkyld, mörkhårig och lite smygande tentaångest.

- igår var helt underbart. hjälp vad jag älskar de små liven!
- nu vet jag vad jag vill tatuera. och när godismagen hade lagt sig lite så tror jag nog att det får bli där. tack sis för hjälpen!
- idag ska jag äta köttbullar och potatismos.
- jag har hittat så fina skor, som jag nog inte kan strunta i. är jag rädd för.
- 17.55 är det tough love!
- idag är det så fint väder att jag skulle vilja ta en långpromenad, men alla minusgrader sätter stopp och håller mig inne.
- nästa vecka får vi resultatet på pippi långstrump-tentan. äntligen!

- det här inlägget blev alldeles för långt, allt jag skulle skriva var:
"ska jag köpa skor, möbler eller tatuera mig?"
fast egentligen borde jag inte skriva det heller, för jag ska sitta med näsan i grammatikboken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback