heffaklumpen på äventyr.

ska ner på stan och luncha med natali. äntligen! förstår inte varför vi är så värdelösa på att ses. men men, idag blir det lunch och skvaller iaf.
idag är det en fuldag. igen. jag vet inte vad det är, en fuldag då och då har väl alla. men när det börjar närma sig ett fulkvartal!? nej nej! håret är så torrt att det står rakt ut, alla kläder sitter verkligen illa. jag gömmer mig helst i munkjackor hela dagarna. till och med ögonfransarna blir fel! trots mascaran som brukar göra underverk förblir de korta och osynliga. spretar åt alla håll och tappar färgen på en timme. kul! ögonskuggan lägger sig som en kaka på ögonlocket och jag ser ut som fjorton igen. satan vad jag klagar, men det är så det är. ska nog äta något riktigt flottigt idag bara för att göra det ännu lite värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback