höstgarderob.




weheartit.

beställde lite nya höstkläder.
jag tyckte att det behövdes. så nu är det bara att hoppas på det bästa.
vågade mig på att beställa treggings. jag har provat det en gång förut och lovade mig dyrt och heligt att aldrig aldrig aldrig göra om det igen. men de var ljusa och jag har en regel att inte använda ljusa byxor. de jag beställde nu är svarta så jag hoppas på att de inte ska ge samma ångest.
[kanske inte skulle ätit från den där fikaleveransen förut..]
blev en jacka, en randig tröja, en kjol och en t-shirt med.

nu måste jag bara ha:
- skor
- en stooor halsduk
- en grå leopard halsduk
- en ny väska
- en stor, mjuk grå munkjacka (med dragkedja!) (typ den från hm-herr för 199kr..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback