förlåt csn.

jag har en gyllene regel "ät endast (max) ett mål lagad mat om dagen!"
då skämmer man inte bort kroppen med mättnadskänsla och plånboken ekar inte redan den andra varje månad (ja om man inte gick all-in lönehelgen. men då är det också endast "ett mål lagad mat i veckan" som gäller)
men idag tyckte jag att det lät som en evighet till tacosen i kväll så det fick bli lunch också. chorizo-korv och makaroner (här slår vi på stort! ska de va så ska de va) men, karma är ju inte min vän. resultatet? en sådan jävlig magkatarr att jag måste sitta med benen tryckta mot bröstet för att ens kunna andas. och ta en tablett som smakar kartong.
så inte nog med att jag dubblade matkostnaden för dagen, nu har jag slösat pengar på medicin också!
hujedamig!

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback