arbetsbrev 3.

pluggångest.

Vad såg du senast på TV? Sex and the city igår kväll.
Har du varit olyckligt kär? mjo..
Hur mycket krävs för att du ska bli full? beror helt och hållet på dag och humör. ibland en hel del, andra gånger en halv cider.
Vad vill du helst ha just nu? ett färdigt dokument att skicka in. och självdisciplin.
Vackraste låttexten? det finns ju så många. hade du frågat för ett år sedan hade det inte alls varit samma. inte ens för en vecka sedan. men fanfanfan med thåström får jag alltid rysningar av.
Din snyggaste kompis? jag har bara snygga kompisar.
Vilken smak är det i din mun just nu? alldeles för stark smultronsaft.
Har du gott bordskick? haha, jag hoppas det.
2 saker inte många vet om dig? efter några shots brukar man få veta det mesta...
1. jag hatar viol. jag smakade en gång som liten för att "det smakar som lakrits" eh, NEJ!
2. jag stressar sönder inombords och sen blir det black-out och jag får ingening gjort. men jag är helt värdelös på att stressa "på utsidan".
Har du köat mer än två timmar för något? haha. joo. jag har köat mer än 30 timmar för något.

Har du någonsin...
Vunnit en trofé? nej. men jag har vunnit en honungsmelon en gång.
Tagit dig in backstage och hånglat med en rocklegend? haha. moahahaha. nej.
Träffat din idol? nej. förföljt stackaren på Dublins gator däremot, joo.
Blivit uppgraderad på flyget? ehm, nej.
Blivit medlem i 10 000-meters klubben? nopes.
Blivit portad från en bar/klubb? nej nej.
Simmat med hajar/delfiner? med fiskar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback