och så passerade en påsk.


långfredag. pizza med systrar och troll. extra kebabsås "för min lillasyster klarar inte av torr mat".

avslutade kvällen med några timmar på balkongen med lillasyster och några cider. skvaller och bekännelser. tina upp under en filt och sova till pirates.

en påskafton hos mami. mat, mat, mat och godis. mer mat. och så lite hockey. systers hatt gav tur ett tag. sen slutade den hjälpa och de förlorade. lillasyster blev sur och gick hem. jag och mami tog en promenad med hunden. sen gick vi hem och åt lite till.

påsk-måndag. (heter det annandag påsk??) kalas hos kusin som blivit fjortis. jag kom hem med en kökssoffa. gilla! avslutade med filmhäng.

idag borde vara fet-tisdagen!
kursstart. tack och hej! överlever jag det här är jag nog odödlig. vi kanske ses vecka 24 igen, då börjar det lugna ner sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback