we learn to build another wall.

jag älskar vanilj. jag kan äta vaniljsocker direkt ur burken. jag tycker inte att det blir för starkt. när jag var mindre doppade jag råa spaghetti i vaniljsocker och åt. inser nu att jag inte vet exakt hur gott det var, men då åt jag det. jag åt mycket konstigt när jag var mindre, gurka och nutella. fiskpinnar och banan. fiskpinnar och vaniljyoghurt - men de där sista tre var inte gott.
och doften av vanilj. vaniljglass. så luktar mina doftljus. och nu mitt vardagsrum.
och så tycker jag om doften av tvätt-/sköljmedel med. att gå förbi en tvättstuga. jag kan stå där länge. men sen måste jag gå därifrån, för att vända och gå tillbaka. annars domnar det liksom bort.
jag tror det luktar så i himlen, vanilj och tvättmedel.


if this is how it hurts
it couldn't get much worse
if this is how it feels to fall
then that's the way it is
we live with what we miss
we learn to build another wall

colbie caillat - fearless


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback