i'm surprised they even let me out.


etc.
vaknade vid nio. gick väl upp runt halv tio. vaknade på nytt. av något som liknade en hjärtattack. "herreminskapare, vad i helvete är det där!?" var min första tanke. insåg sen att jag stod framför en spegel. det var jag. jag såg ut som något ur en skräckfilm, något de grävt upp efter några år i jorden. ve och fasa! smink ner på kinderna, håret som igår satt i en tofs var inte kvar där kan jag lova. svarta ringar runt ögonen, stora som tefat. morgonsvullen i ansiktet. ja, som en fotboll ungefär. jag förstår varför hunden ryggade tillbaka när han tittade upp från täcket..

idag gör vi stan, om de inte stoppar mig när jag försöker gå ut. ikväll pizzadejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback