detta kräver en väl utarbetad strategi.

vad ska jag ha på mig idag?
på schemat står en tur på stan med Malin och Lisa. leta kläder till fredag. alltså måste jag ha kläder som är lätta att ta av och på i provrummet. kanske en kjol. strumpbyxor gör att man kan testa även kjol och klänning. hmm. så får det nog bli.
men sen, det viktigaste av allt. vi ska äta kinabuffé. detta kräver planering no.2. ingenting som sitter åt över magen. dels för att jag då kommer att kräkas. sen för att jag inte vill att alla ska tro att jag är gravid. för jag hade tänkt äta till det att det omöjligt går ner något mer. jag har väntat på den här dagen i ett halvår.
skor då? hade ju tänkt studsa omkring i några timmar så skrotar nog klackarna och kvar blir mina converse. typ. struntar liksom i min regel om kjol och converse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback