nu gör vi det här. eller ja, om några timmar.

tenta i dag. 14 - 16. — ja, så ska det se ut. blanksteg om det är bindesstreck och inte tankstreck. ett poäng där. snälla, gör så att jag klarar 60 %. en tredjedel av kursen är klar. skönt. skolan känns så avlägsen just nu, jag vill inte vara där. jag vill vara där, ändå. bara för att jag vet att jag verkligen vill det som kommer efter. inget annat.
vanilj- och apelsinljus. jordgubbs- och lakritsyoghurt. kaffe. och så melissa horn. en bra start på dagen. det svåra är bara att få starten att övergå till fortsättning. men någonstans så gör den ju det med.

bästaste, finaste malin — lycka till på din tenta! jag tänker på dig och håller alla mina tummar, och amors med. sen gör vi slut på det här va? vi får planera det där lite närmare sen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naturligtvis klarar du tentan.Gör som Stig-Helmer när han är flygrädd men du säger "jag klarar tentan, jag klarar tentan....".

Nonsens, kanske - men prova duger!

Be

2009-10-19 @ 08:54:20
Postat av: alex.

haha, det ska nog lösa sig :) det jobbiga är bara att gå hemma och vänta på att klockan ska bli 14, får inte så mycket gjort innan när man är nervös..

Postat av: Anonym

Nu är kl. 16 och tentan klar.Hoppas du känner dej nöjd.

Be

2009-10-19 @ 16:04:02
Postat av: alex.

joo då, den gick nog ok. :) kändes så i alla fall så nu kan jag bara vänta på resultatet. :D

2009-10-19 @ 19:22:23
URL: http://beingme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback