for you, I would.

Malin visade mig det här. du MÅSTE titta.
läs texten först.

En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?"

Pappan svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.

En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och pappan svarar igen "ja, min son".

En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning)

Och pappan svarar igen "Ja" 




Kommentarer
Postat av: Anonym

GENOM TÅRAR BLEV JAG ÅSKÅDARE TILL ETT KORT BEVIS PÅ ATT DEN SANNA KÄRLEKEN ÖVERVINNER ALLT.

TACK SANDRA!!

Be.

2009-10-24 @ 06:46:02
Postat av: Anonym

....HUR JAG KUNDE SKRIVA FEL NAMN? JA, HELT ENKELT FÖR ATT JAG BRUKAR KOMMENTERA TVÅ BLOGGAR.ALEXANDRA OCH SANDRAS. "VIRRPANNA" SOM JAG ÄR BLIR DET IBLAND ALLDELES FÖR SVÅRT ATT HÅLLA ORDNING PÅ DET MESTA SPEC.OM DET ÖVERSTIGER MER ÄN EN (1)SAK!

Be.



URSÄKTA SANDRA!

2009-10-24 @ 06:59:15
Postat av: Anonym

....NEJ, JAG MENAR ALEXANDRA...ELLER VEM MENAR JAG????JA VISSTJA! UURSÄÄKTA.........!

xx.

2009-10-24 @ 07:03:53
Postat av: mami

Oj, jag började gråta ... snacka om kärlek!!

2009-10-24 @ 14:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback