utan min [skönhets]sömn.


audrey hepburn/we♥it.
vaknade och var helt bombsäker på att det var måndag. slängde mig upp ur sängen och svor på att jag är så jävla värdelös och snoozar i en halvtimme, tror att jag är pigg och sedan somnar om när jag stängt av klockan. insåg först när jag stod och grävde efter skolkritor i godispåsen att "idiot, det är söndag!". men men? nu är jag uppe och pigg så vad gör det? det hade jag aldrig trott efter natten som gått..
gick och la mig redan halv elva. läste lite lill-zlatan och om katter. och om perfekta hemmafruar, som dödar varandra. hade precis släckt då jag fick ett sms. okej, det gjorde inget. svarade. biip. ett till. "god natt". sen var jag körd. låg och räknade alla djur på farmen. vände och vred på mig. gick upp och hämtade hörlurar och lyssnade igenom melissa horn. lyckades till slut somna in i den tionde låten. precis sådär skönt halvt däckad. då, då flyger amor upp från täcket och ska ha vatten. okej då. sen började det om igen. kor, får, grisar. ett, två, tre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback