om att sluta när det tar stopp.

jaha, lunchen är uppäten. det var gott. jag vräkte i mig som om jag aldrig skulle få se mat igen. kände att nu börjar magen bli full. borde ha stannat då. nej. det fanns mat kvar på tallriken. det finns det inte längre. jag tryckte i mig allt. allt. nu mår jag jätteilla och jag ska åka om sisådär en timme.. jag hoppas att det har släppt då! jag borde ha läst facklitteratur idag. men den är så tråkig. jag gillar att plöja barnlitteraturen. nu har jag fastnat i god natt, mister tom. vilken fantastisk bok. jag funderade först på att strunta i föreläsningen, gå och köpa godis och krypa ner under täcket med willie, mr oakley, zach, george, tvillingarna och alla andra. avskärma mig från världen och bara dricka kaffe och sträckläsa de sådär tvåhundra sidor som är kvar. men nej, har föreläsning mellan 13.15 - 15 och där i en kvarts rast med, då är det inte okej att skolka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback