nu vet jag varför.


vaknade imorse, efter att stängt av klockan i sömnen och sovit två timmar längre än planerat, och hade ont i knä och fingrar. lederna igen. sitter och håller i varm kaffemugg nu och det hjälper fingarna lite. smidigt när jag ska skriva i fyra timmar imorgon.. nu vet jag i alla fall varför jag varit så sjukt trött den senaste tiden att jag kunnat somna stående, fyra gånger om dagen. det var som jag misstänkte. så nu blir det zon och ipren i några dagar.
idag blir det tentaplugg om tiden då man kunde kasta gamla, som var till besvär, utför ett stup. eller lämna dem i en grav på väg till kyrkan. dricka arsenik och kvicksilver och kalla det 'undantagspulver'. när pappaledighet var en möjlighet att utvecklas som person och inom sitt arbete, inte en del av att vara förälder..
och sen blir det vernissage. ska bli kul att se vad barnen har gjort i år. och kanske kan man själv stula en idé?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback