vet liksom inte vad.

har inte så mycket att säga. det händer inte så mycket. inte i det verkliga livet iaf. i mitt huvud däremot är det inte en lugn stund. det är orkan, snöstorm, kastrull-fylla och ett tasmanskt odjur som lever sitt liv där inne. allt på samma gång. ungefär.
tre dagar kvar på praktiken. känns tråkigt. jag vill inte tillbaka till skolan. jag trivs. jag börjar äntligen lära mig.
om mindre än en månad är vi i Dublin. tror inte jag längtat så mycket efter något på länge. det ska bli så skönt att komma iväg. inte veta vad jag ska förvänta mig. bara ta det för vad det är. bara se något annat. känna en annan doft. andas en annan luft. bara för en stund.

ikväll lyssnar jag på det
här.

Johanna, Grattis på födelsedagen! Hoppas att du haft en jättebra dag! Saknar dig. ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

taack taack gumman.. jag saknar dig som tusan.. det finns inte ord för det!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback