våren bara ramlar in.


ute med hunden för en stund sen. solen lyser, och värmer till och med en del.
men det som fångade min uppmärksamhet - det luktade grillat. grillat! det måste ju vara den absolut bästa doften någonsin, den.. och nyklippt gräs. och så tidig vårmorgon. och så..
just det, det spelades hög musik från en öppen balkong med. om det inte är vår så säg?

i eftermiddag ska jag hem till familjen. får inte glömma att ta med skinnjackan hem. den som har hängt där sen jag efter några glas vin fått för mig att det var vår. trots snö och många minusgrader. men nu, nu ska den användas. oavsett om jag blir blå. jag är trött på stora, fula vinterjackor.


Kommentarer
Postat av: Alshammar - Style As Lifestyle

vad söt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback