vår?


ayia napa '07.
snön igår var nödvändig för att..?

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vilken underbar bild!

Postat av: Malin

Den kom för att jävlas med oss som vill/har tagit vår =S

2009-03-24 @ 14:58:05
URL: http://ouialin.blogg.se/
Postat av: hanna:)

Gud gumman.. det var väl den underbaraste veckan någonsin iallafall från min sida.. Jag är så himla glad att vi åkte.. jag hade the BEST time of my life!<3<3 helt underbart.. vi måste göra någon mer resa i våra dar. haha gömma precis över kylen i det där lilla skåpet man kunde låsa för att sedan va så smarta att gömma nyckeln under kudden eller täcket haha vad underbart söta vi var.. eller bara äta på kvällen kl 20 varje dag för vi tyckte maten va onödigt dyr och godiset o frukten lockade mer! haha underbart.. o tvingade i oss äckligt 16 kroners vin:D o sen gå till samma affär för att köpa cigg o vin på kvällen sen på morgonen då vi skulle hem från nattens bestyr vara så pinsamma att vi går in i samma affär med samma kläder och sminket på kinden för att köpa en kall cola haha undra vad gubben tänkte;) underbara tider.. Ayia Napa 07 du+ jag föralltid!

2009-03-24 @ 15:43:02
URL: http://flickanhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback