jag tänker ta det som det kommer.


precis fått i mig lunch. en av de sista matlådorna. måste fylla på snart igen. men eftersom det är dags för Dublin snart så blir det nog ett skafferi fullt med nudlar och lådor med tomatsoppa. men det funkar det med.
nu ska jag återgå till böckerna. tror det är dags för 'det svenska folkhemmet' nu. eller kanske 'från envälde till tvåkammarriksdag'. bara att välja och vraka.. men först ska jag göra ett stort glas smultronsaft. sen bädda ner mig under den rosa filten och läsa. läsa. och försöka minnas.
inatt drömde jag att jag fick U på sju av tio frågor.. det ska iofs bara vara fem frågor på tentan, men vem vet? på den sista frågan hade de till och med skrivit ' U. haha. =)' ska jag börja oroa mig?
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback