I swear to tell the truth.

Jossi utmanade mig.

Regler: Berätta 7 saker om dig själv, utmana 7 andra bloggare, länka till den som gav dig utmaningen och skriv en kommentar hos de utmanade.

- jag tycker om att skriva. det är det sätt jag uttrycker mig bäst på. även om det kan verka rörigt så är det glasklart för mig. det är så jag bearbetar mina tankar och känslor. men ibland betyder det inget alls, inget över huvudtaget. tycker inte om när folk försöker analysera och läsa in saker i det jag skriver. det är mitt och det är privat. oavsett om du förstår eller inte, vill jag att du ska veta så säger jag det.

- jag har aldrig gråtit till en film.

- det finns bara två personer i hela världen jag kan säga "jag älskar dig" till och se dem i ögonen. lillasyster och lillebror. det är inte det att jag inte älskar någon annan, men kan bara inte säga det. jag kan skriva det, och mena det lika mycket [!] men det är ögonkontakten när jag säger det jag inte klarar av. det tar stopp.

- jag har världens åldersnojja. mest för att jag trodde att jag skulle ha gjort mer när jag var 22. ha mognat lite mer. känt mig vuxen..

- jag har hittat en blogg vars texter får mig att gråta. men jag vågar inte berätta om den för någon för det skulle vara som att öppna upp min själ. det är jag inte redo för än.

- ibland blir jag så arg att jag blir rädd för mig själv. jag skulle kunna slå sönder allt [och ibland alla] runt omkring mig. slita av mig allt mitt hår eller bara slå handen genom en vägg. men som tur är har jag min spärrar..

- just nu har jag 24 par skor framför dörren.

vet inte vilka jag ska utmana, de flesta jag läser har redan gjort den. men har du inte och vill, så säg till när du skrivit klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback