tre år sedan.

tiden går
i söndags var
J. här. vi satt och pratade i flera timmar. det är sådana tillfällen jag förstår varför hon har en speciell plats i mitt hjärta. föralltid. i söndags var det tre år sedan vi kom hem från bulgarien. hjälp! tre år. i sommar är det två år sedan vi var i ayia napa. en vecka utan mat men med alldeles för mycket vin. persikovodka och sönderslaget hotellrum.
idag har jag varit hemma hos mami. stulit hennes dvd och dumpat av lillasysters studentpresent. lillasyster tar studenten på fredag. men vad nu? det innebär ju att det också är tre år sedan jag gjorde det. tre år sedan vi lämnade ljunkan för sista gången. dansade till boten anna på flaket. åt äcklig middag och trängdes på platå. satt på uteservering för det var alldeles fantastiskt fint och åkte hem tidigt med vetskapen att vi nu var arbetslösa, men vad gjorde det? vi var lyckliga, vitklädda och med mössorna på sné.

ikväll kommer J. och E. hit. kolla lite film och umgås. ♥

i lördags var jag hos storasyster och familj. grillade och kollade fotboll. träffades. skrattade. var bakis och mådde allmänt illa. men vad gör det i fint sällskap?
nu dricker jag kaffe, pussar sönder amor och lyssnar på håkan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback