regnregnregn. jag kräks på regn.

tjiho. det regnar. det är så förbannat grått att hela världen ser ledsen ut. beverly ryd har mist sin glittrande sida.. haha. men idag såg jag att det skulle vara 37 grader i alanya. ka-ching. behåll det vädret en vecka till eller så! idag blir det att fixa det sista på stan. pengar, solkräm. ja typ det. kanske egentligen det viktigaste.. sen blir det packa. packa packa.

nu dricker jag morgonkaffet och myser med eeejmåår. jag kommer gråta när jag säger hej då till honom. min bebis. jag kommer bli kramsjuk. på riktigt.

jag vill lyssna på lw. sitter med hela spellistan uppe, men kan inte välja låt. alla är så fantastiskt äckligt bra att jag inte vet vilken jag ska välja. känns som att jag kommer välja bort fel. kan inte gå efter humör idag heller. idag tror jag att jag känner allt. så det är tyst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback