men inga stjärnor, inga himlar över dom som inte lyckas.

skulle varit hos polisen nu. hämtat ut det där förbannade kortet som ska förfölja mig i fem år till. men det regnar så vi tar det på onsdag. istället har jag diskat upp det där berget som börjat lukta och snart skulle utvecklat ben. och lyssnar på lw. och tänker att jag nog väldigt gärna skulle vilja se honom live igen. en varm sommarkväll. med en öl, vänner och de där texterna. allsång.

jag kanske skulle fortsätta packa idag. tänka ut det där som ska med till turkiet. och ringa de där samtalen. jag hatar hatar hatar min telefonfobi. den får mig att skjuta upp allt. och när jag väl ringer låter jag som en femåring som bryter ihop snart.. fan också.

fem. femfemfem. 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback