hemhemmamitthem.

jag har liksom inte varit här på länge. typ två veckor. först en vecka i turkiet. sen en impulsflytt. kasta ner allt i kartonger och säckar. storasyster ringer några samtal och fem timmar senare har jag bytt adress. sådär två veckor innan planerad avgång. men vad är det vi säger? det blir bäst på impuls. och bra, det blir det. har alla möbler på plats. kläder i garderoberna. och doftljus lite överallt. det är inte klart än. ska upp en hel del till. skaffa växter och gardiner. nya tapeter. lampor. ja, sånt där. men ändå, det är kalas! idag kommer mami och lillebror hem. jag ska tydligen bjuda på köffäsås. i slottet. borde kanske gå och handla. funderar på att ta med datorn dit idag med. och hoppas på att någon granne kan låna ut lite internet innan jag har fixat mitt. hmm.. ska boka en tvättid med. måste tvätta upp resväskan med smutstvätt som följde med från turkiet. det låter vuxet. då bor jag verkligen där på riktigt. men man får inte tvätta på söndagar och helgdagar i mitt hus. det är dumt. det är väl ändå därför de dagarna finns? det och för att vara bakis?

Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi va skoj att du redan flyttat in! ser fram emot att få se hur ditt slott ser ut! =) Måste få höra allt om Turkiet sen oxå =) Puss <3

Postat av: jimbodiny

Får inte heller tvätta på söndag- eller helgdagar :(

2009-07-26 @ 03:06:17
URL: http://jimbodiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback