take me away.

lämnade av lillebror i skogen. mamma kom och mötte honom där. skulle egentligen gått en promenad efter men kände mig inte på topp. huvudet snurrade och jag fick svårt att andas. jag vet att det beror på att jag tänker för mycket. överanalyserar och tar allt personligt.
jag vill åka bort. bara bestämma "att nu lämnar jag" och sen åka. bara för att jag vill. jag vill inte fly, men jag vill rensa tankarna på någon annan plats. var spelar ingen större roll.. även om några drömmar står lite över de andra.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman åk till Kalmar så kan vi analysera och reda upp tankarna tillsammans, som på den gamla goda tiden.. Skulle va så underbart att få fin besök..



Saknar dig otroligt mycket<3

Postat av: Liz

Du får alltid rensa tankarna med mig om du vill =) Puss på dig!

2009-01-12 @ 11:53:57
URL: http://dublinbaby.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback