död.

ångest. det beskriver känslan jag har i kroppen idag ganska bra. visst, det ska bli skönt att komma in i rutiner igen. men det är så jobbigt att gå tillbaka när man varit ledig. speciellt om man varit ledig i en månad. helt ledig, inget att plugga. hur ska det gå nu? tänk om jag glömt bort hur man läser. eller alfabetet..
hade önskat att jag skulle vara utsövd idag iaf. men hunden önskade annorlunda. han har gått fram och tillbaka i sängen hela natten. varit på golvet. kommit upp igen. sovit en minut i korgen. ja. och så var vi ute vid 3, somnade om vid 4 efter att jag legat och kollat på mtv. vakna igen vid 5. sen upp vid 7.10. ajja, en kopp kaffe och fyra rostade dränkta i smör och jag är fit for fight. ta på kläder, ta ut hunden. sminka mig. promenera. skola...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback