Jag <3 Dig.


♥-dagen idag.
vill bara säga till alla underbara människor jag har omkring mig att "Jag älskar dig!"
ni får mig att gå upp på morgonen, att skratta, att le, att gråta. ni får mig att leva.
ni lyssnar när jag tjatar om småsaker. när jag inte kan släppa något, då lånar ni ut era öron och ni låter mig ha dem till jag inte behöver dem mer.
ni lånar ut era armar när jag behöver någon som håller mig uppe. eller när jag är så glad att jag inte kan stå själv.
jag kan inte med ord beskriva hur mycket ni betyder för mig. vad ni gör för mig. vad ni får mig att känna.
ni är bäst.
Jag älskar er. ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dig!

2009-02-14 @ 13:37:47
Postat av: Liz

Love you too baby!

Postat av: Hanna

Älskar dig tok mycket gumman!!

2009-02-14 @ 20:19:25
Postat av: Malin

<3 Dig!

2009-02-15 @ 00:16:09
URL: http://ouialin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback