tjugohundranio.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja, det har jag nog gjort.
2. Höll du några av dina nyårslöften? hade inget. så ja, eller nej.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? ja.
4. Dog någon som stod dig nära? nej.
5. Vilka länder besökte du? irland och turkiet.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? känslor. motivation.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? fjortonde augusti.
8. Vad var din största framgång 2009? jag tycker att jag fått en ny självsäkerhet. jag vet idag vad jag står för och det står jag för.
9. Största misstaget? inga jag inte överlevt..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? en förkylning eller tre. var smårisig när jag kom hem från turkiet.
11. Bästa köpet? resorna och allt som gjort min lägenhet till ett hem.
12. Vad spenderade du mest pengar på? chips eller ica's lösgodis.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? min lägenhet. mitt slott. min borg.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
1. 2. 3.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? 2009 var nog ett utav de bättre åren. det var för en gångs skull vår tur. men jag har samtidigt levt i en berg-och-dalbana. från lyckorus till andnöd och självhat på några minuter, vilket slutade med att jag till viss del stängt av. vakuum.
16. Vad önskar du att du gjort mer? chansat.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? tänkt och funderat. byggt upp saker som var absolut ingenting för att sen inte kunna släppa dem. och druckit shots. 2010 blir året utan shots!
18. Hur tillbringade du julen? på det mest oväntade sättet, men fan så bra det blev.
19. Blev du kär i år? nej.
20. Favoritprogram på TV? Gossip Girl. idol.
21. Bästa boken du läste i år? kunde inte släppa 'män som hatar kvinnor' i turkiet..
22. Största musikaliska upptäckten? mycket. jag har verkligen lyssnat på allt det här året.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? ja.
25. Något du önskade dig men inte fick? ja. haha.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? först praktik och sen tacos med la familia. avslutade med besök av johanna och emil.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? lite fler sommarnätter.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? svart, grå, vit. bekväm är nog nyckelordet.
29. Vad fick dig att må bra? musik. bilder. texter.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? edward cullen och chuck bass. mrB.
31. Vem saknade du? pappa.
32. De bästa nya människorna du träffade? jacob.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback