santa baby, i want a yacht. and really thats not a lot..


santa baby, hurry down the chimney tonight..

en liten önskelista såhär inför jul
.
YSL-klackar. men hjälp så mycket jag vill ha dem. tror det är perfektion på hög höjd.
♥ en ny partyväska. tack.
♥ och så den perfekta vardagsväskan. den skulle jag aldrig släppa. hör du det tomten? mulberry alexa-bag.
♥ och tomten, när vi ändå är inne på väskor.. the bag of all bags.
♥ en vit spetsklänning. den vill jag spara till sommarnätterna. joo, jag känner nog att en vit spetsklänning behövs sommaren 2010. snälla tomten?
lukta gott. lukta jättegott. lukta flowerbomb. jag kan liksom inte riktigt släppa den.
världsfred. det med ja, så klart. och inga orättvisor. du vet..

next year i could be just as good
if you check off my christmas list.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback