nej, jag är inte skapad för att dela säng.

i natt har liten bror sovit hos mig. supermysigt. fram till vi ska sova. han, jag och amor i samma säng. etthundratjugo centimeter. en hund som vanligtvis brukar ta nittio utav dessa centimeter när det bara är vi i sängen, men ändå ligger tryckt mot min kropp och slickar mig på magen då och då. en lillebror som rör sig som fan om natten. som söker sig till värmen vilket resulterar i att vi alla tre delar på kanske två tredjedelar av sängen. och oliver som inte är van att ha hunden bredvid sig rullar över honom flera gånger om. jag vet inte hur många gåger i natt jag vaknat och fått trycka in oliver i väggen, till hans sida av sängen. och vid halv sju skrek jag "nu får du fan flytta på dig" och smack! in i väggen med honom. det är tur att han sover så hårt att han inte brukar minnas det..
men nu får han gärna vakna snart. jag är hungrig och vill ha frukost! får man hoppa på småsyskon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback