mysbelysning på skithuset.


när jag skulle tända lampan i badrummet i morse insåg jag att den gått sönder. inte det minsta ljus kom från den. nehej. hur löser vi det? antingen duscha i totalt mörker eller bära in min lampa från vardagsrummet. jag valde det sista. problemet löst kan man tänka sig. nja... nu är det såhär att det är en lågenergilampa i den här lampan. bra för elräkningen i och för sig, men det betyder att den tar ett tag på sig för att tändas "helt". resultat? dags att släcka igen lagom till man är klar. lampan är också som helt tänd ganska svag. alltså känns det som någon mysbelysning där inne. det kan ju vara bra när jag precis kommer upp på morgonen, spegelbilden är ju inte sådär glasklar i det där ljuset. kaching! men sen går timmarna och det är dags att sminka sig.. ja, alltså. jag ber om ursäkt för hur jag kan se ut idag. jag har liksom inget ljus som visar om mascaran sitter på ögonfransarna eller kinden..

Kommentarer
Postat av: Anonym

I min ålder skulle jag vara glad med en svag lampa

framför badrumspegeln:)

Pia

2009-12-10 @ 15:03:30
Postat av: alex.

haha. ja, det har både sina fördelar och nackdelar :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback