men fan då!

sitter hos mami. har bakat julgodis idag. satan så gott. men jag åt för mycket smet så nu vill jag aldrig mer titta åt choklad och marsmallows. bajs.
och så kommer jag inte in på fejjan. baaajs! det står att jag inte kommer komma in på några timmar. men så kan de väl inte göra en lördagkväll heller!? vad ska man göra då? träffa riktiga människor? eller hur..
vi hade tänkt sova här inatt. jag vill inte gå hem. det ger mig ångest att se hur stökigt det är. jag har inte diskat upp efter torsdagens kalas än. och vodklaflaskan står kvar i bokhyllan.

ibland förundras jag över att jag ens orkar ta mig upp på morgnarna, med tanke på alla problem jag får brottas med i livet..

edit: moahaha. syster har lämnat the sims i datorn. nu ska jag nog överleva det här med. tack tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback