drömmar.

natten till idag drömde jag om karuseller. tivoli. jag åkte två karuseller. båda två störtade. den ena var som flumride, jag åkte i en stock i vatten. jättesnabbt och stora svängar. men en gick för fort och den stock jag åkte i flög över kanten. jag störtade med huvudet först. rakt ner. jag kände hur jag slog i backen. den högra kinden slog i först och började blöda. sedan någon jättehög karusell där femtonhundra personer kunde åka samtidigt. man stod på trappor och höll sig i medan man snurrade runt, runt allt snabbare och snabbare. här höll jag även i en hink med pengar och jag såg hur de åkte ur men jag kämpade för mitt liv för att hålla kvar dem i min lilla, lilla hink. till slut släppte jag taget. och föll. rakt ner. med huvudet först. jag vaknade lagom till jag skulle sätta mig i kaffekopparna.

Kommentarer
Postat av: Liten syster.

Det blir alltså inte Liseberg i sommar?! :P

2009-12-03 @ 23:22:49
Postat av: alex.

haha. nja, kanske inte mitt första val :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback