några timmar senare.

somnade om sen. efter att jag läst en text om berättande och hur viktigt det är. vaknade efter tio. det är en helt okej tid. sen dess har jag skickat några viktiga mejl [ojojoj, så seriös man kan låta..], tvättat upp en tröja, skickat felanmälan och lämnat in studieförsäkran. nu äter jag och amor lunch. kaffet står och puttrar så det är klart lagom till lunchen är slut. så det blir kaffe och choklad till efterrätt. kanske en god kola-kaka med. amor ska nog få lite skinkost till efterrätt.. vid tre lämnar jag hem honom till mami för att gå ner till banken. och förhoppningsvis hinna med en liten sväng runt ån. laddar mobilen nu så jag ska ha något att lyssna på utifall att.
ikväll kommer lillebror hit i några timmar. kan tänka mig att det blir lite cartoon network då, och sen - sen blir det ännu en text. skolan är tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback