monsternatt.

stängde av här skapligt igår. gick och la mig och läste två kapitel i boken om läs- och skrivinlärning. lämnade bara ett sista kvar som jag skulle läsa nu på morgonen så släckte väl runt ett tror jag. sov som en gudinna. fram till kvart i fyra då jag behövde gå på toa och sen var det kört. kunde för allt i världen inte somna om. vände och vred på mig, räknade både får och kor. men inget funkade. gav upp runt kvart över. tog upp det sista kapitlet och läste det. kände mig trött efter ungefär en halvtimme, släckte igen. men nej, då var jag hungrig. upp och fixa yoghurt. sen bestämde jag mig, jag la mig, kramade hunden och räknade varenda jävla får jag kunde tänkas se. somnade runt kvart över fem.

uppe och dansar nu. idag ska det storstädas och pluggas. jag har redan påbörjat nedräkningen till kaffet är slut och jag kan börja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback