la-la-land kan vända upp och ner på en hel natt och förvrida tankarna i en evighet.


bilden har jag stulit av
Natali.
nu har jag hällt i mig två koppar kaffe men jag har nog inte vaknat än. jag känner mig som en zombie. gick upp tidigt för att plugga, och visst jag har läst och skrivit lite men det vore ju bra om jag hade kunnat komma ihåg något utav det.
inatt, ja.. sov fem timmar och tre utav dem spenderades någon helt annanstans. jag minns inte exakt vad jag drömde, men vaknade och kände mig 'konstig'. jaja. vet iaf att storasyster hade fått bebis nummer två. den här gången var det en flicka genom hela drömmen. men de valde ett namn som lät som ett konamn.
nu börjar jag få ont i magen med.. grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback