innan jag säger god natt.

tittade in hos cissi och hittade den här. den får ersätta det där kapitlet jag hade tänkt läsa innan jag somnade.
1. Hur gammal är du om fem år? tjugosex. det är då det är dags att bli vuxen om jag minns rätt..

2. Vem var den sista du träffade? Oliver och Amor.

3. Hur lång är du? 172, ungefär.

4. Vilken var den senaste film du sett? Marie Antoinette. 

5. Vem ringde du senast? mami.

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'vi har också precis lagt oss. Natti. <3' till Elof.

7. Vad är dagens planer? skriva klart det här och sen sova. vakna. sen vet jag inte, måste få ihop ett schema..

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms, lider av telefonfobi.

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda..

10. När såg du senast din mamma? några timmar sen, när jag hämtade hem bror.

11. Vilken ögonfärg har du? grå? med lite blått i.

12. När vaknade du idag?  runt åtta.

13. Har du någon gång hittat en katt? jag tror inte det.

14. Vilken är din favoritplats? oj. jag vet inte. där jag känner mig hemma.

15. Vilken plats föredrar du minst? där det är kallt. av väder, eller annat.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis någonstans där jag är lycklig.

17. Vad skrämde dig som barn? tomten i mormor och morfars källare!

18. Vem fick dig att skratta senast? Oliver.

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? joo.

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på.

22. Hur många kuddar har du i sängen? just nu, tre. annars två.

23. Hur många landskap har du bott i? ett.

24. Har du någon gång spytt på fyllan? det har hänt.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor.

26. Är du social? både och. spontant, nej. om det är någon jag tycker om, mer än gärna.
27. Vilken är din favoritglass? i sommar har jag levt på Bosse's blodapelsin sorbet.

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? shoppa, resa och säga tack och hej till csn.

29. Tycker du om kinamat? japp. har varit sugen på det i ett halvår nu, nån som vill med och äta nån dag?

30. Tycker du om kaffe? ja.

31. Vad dricker du till frukost? kaffe, juice eller mjölk.

32. Sover du på någon särskild sida? nej.

33. Kan du spela poker? nej.

34. Tycker du om att mysa? nja.. är nog inte den mysigaste..
35. Är du en beroendemänniska? nja..

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?  nej.

37. Vill du ha barn? absolut. när jag är vuxen och vet vem jag är.

38. Kan du några andra språk än svenska? ja.

39. Har du någonsin åkt ambulans? ja. med nån annan.

40. Föredrar du havet eller en pool? havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, skor, presenter. godis.

42. Äger du dyra smycken? nej. håller mig till H&M.

43. Har du någon gång testat narkotika? nej.

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? tandborsten.

45. Vem är den roligaste människan du känner? oj. mina vänner, kanske?

46. Välj ett ärr på din kropp? hmm. krigsskadan på vänster arm. gängbråk.. eller, en tacopaj i en varm ugn.

47. Vad har du för ringsignal? so rich, so pretty - mickey avalon.

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, klänningen jag hade på mamis och papis bröllop.

49. Flirtar du mycket? nej. jag kan inte flirta.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? kartongen i beverly ryd.

51. Kan du byta olja på bilen? haha. nej.

52. Har du fått fortkörningsböter? nej.

53. Vilken var den senaste bok du läste? mons kallentoft - sommardöden.

54. Läser du dagstidningen? nej. på internet ibland, men då oftast endast rubrikerna..

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej.

56. Dansar du i bilen? joo, jag gör ju visst det. [parapapapa?]

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? inköpslista?
59. När var du i kyrkan senast? jag vet inte.

60. Vilka personer utmanar du? känner du för att göra den? gör den.

nu ska jag hämta ett glas vatten och hoppas det tar bort huvudvärken. sen sova.
god natt.


Kommentarer
Postat av: Liten syster.

Hahaha, parapapapa!! jo då kan det lätt bli dans!

2009-08-16 @ 09:45:40
Postat av: Malin

Jag kan hänga me o käka kina =) sitter aldrig fel i magen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback