no more!


thecobrasnake.com
idag är första dagen av resten av ditt liv.
jag orkar inte mer. det är inte värt det.
från och med ikväll har jag bestämt mig.
jag ska bara göra saker som får mig att må bra.
jag förtjänar det. och ingen annan är värd att jag mår skit. att det är en kamp att få upp benen ur sängen varje morgon. att det bakom varje försök finns en röst som skriker "ge upp!"
nej. det är nu eller aldrig. och det är upp till mig.
ingen annan kommer att leva mitt liv för mig. och jag vägrar vakna upp en dag och känna att jag missat så mycket bara för att jag gav upp.
jag har alla föutsättningar; det är vår. jag har världens bästa människor omkring mig. solen visar sig varje dag. snart är det sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback