Kebab.

G'mornin.
Idag blir det skola. Föreläsning om barn och familj i Sverige. Två timmar i Key så jag ska nog klara det.
Var vaken mellan 1 och 2 inatt. Hunden ville inte sova, och inte låta mig sova. Han satt och pep i sängen och varje gång jag blundade kom han och slickade mig i ansiktet eller grävde mig i magen.. Efter att jag hjälpt honom ner på golvet för tredje gången och burit upp honom lika snabbt igen hotade jag att göra ovanstående maträtt av honom. Jag vet. En liten chihuahua, inget god. Men han förstod inte. Nu är vi kompisar igen, men det ska bli skönt att lämna honom hos mamma några timmar ikväll.

Kommentarer
Postat av: Malin

Stackare.. Får hoppas han är snällare i natt! Bytt Design ser ja! Ska du ändra om mer framöver? Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback