fördelar med allt.

det bästa med att dammsuga lika sällan som jag är att man ser skillnad. golven går från att vara grå och luddiga till att bli persikofärgade. sen finns ju självklart problemet också att en dammallergiker skulle få åka till akuten bara han hörde min adress. men men. nu är det persikor på golvet igen.

nu ska jag och hunden gå hem till mamma. hon har småkusinerna ikväll. eller ja,små och små.. det där med ålder igen. men iaf. för mig är de väl sisådär 6 och 8 och har precis lärt sig gå.

xx

Kommentarer
Postat av: Eko

Vilken ålder skulle du undervisa i igen?

2008-11-29 @ 22:57:53
Postat av: Alex.

Tidigare åldrar så är väl 1-5 men som jag känner nu vill jag nog helst 4-6 eller vad det blir.. =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback