Inga frågor.

Jag hade skrivit ett inlägg som jag inte visste om jag skrev för att lägga upp eller för att rensa tankarna men det försvann när jag skulle publicera det. Jag tar det som ett tecken.

Jag tänker inte vara djup och personlig ikväll. Bara för mig själv, det blir lättast så. Inga frågor och inga svar. Jag tänker istället säga att jag är kär i ett par skor. Och att jag ska till LaRochelle, Frankrike, i sommar. I fem veckor är jag borta. Vi ses!

Om solen skiner imorgon vill jag sitta ute hela kvällen, hör av dig om du med vill.

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Gud va läskigt! Satt och pratade med Elin igår när jag kom på att du hade pratat om det för ett tag sen ( frankrike alltså ) och att jag hade glömt bort att fråga dig om det blev nåt med det. Men nu vet jag ju =)

Postat av: Cecilie

Un glace a al vanillie sil voue plait?? Är man inte fantaskt eller vad? Klart jag kommer förbi! bokar privatjeten med en gång! =P

2008-05-02 @ 15:12:54
URL: http://metrobloggen.se/tinseltown
Postat av: Natali

Vad ska ni göra imorgon då? :) Får man leka med er!? Puss Natali

2008-05-02 @ 15:19:13
URL: http://sympati.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback