Utan värme fryser man.

image178

Har precis slängt i mig en halv pastagratäng.. Den var riktigt god! Nu borde jag nog diska. Var ett tag sen sist. Sen duscha.. Men jag har ingen värme i min dusch så jag tror att jag kommer bli blå om jag ska hoppa in där. Jag förstår verkligen inte; jag har varmvatten i alla andra kranar men inte i duschen. Snälla byt! Jag kan tom tänka mig att diska och borsta tänderna i duschen, bara jag slipper duscha kallt.! Jag fick åka till Ikano utan att duscha.. Nice. Men jag kom hem med en kjol [som jag inte kommer kunna få på mig nu när jag ätit..], men den kostade 59kr. Då gör det inget om den inte går på alla dagar [någon dag]. Lillasyster får den nog annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback