that is where I'll go.

image183


Söndag kväll var det igen. TV:n står på men utan ljud. Youtube står också på. Men utan ljud. Mitt huvud orkar inte med ljud. Det är alldeles tomt. Överhettat av information, inte kunskap - information. Det är skillnad har jag lärt mig.

Helgen har varit bra. I fredags var jag hos Johanna och träffade en massa trevligt folk. Det är alltid lika kul att ses. Saknar den tiden då det var nästan varje kväll.. Lördag blev det att träffa Natali på stan, också det mycket trevligt. Jag tror att vi räknades som inredning på fiket efter ett tag.. Sen hem. Trodde jag skulle dö på cykeln. Ibland är det låångt till LaRyd. Läste några sidor sen kom familjen. De hade med sig mat och chips. Då är de alltid välkomna.! Lite Melodifestival. Mycket trevligt. ♥

[öppna upp ditt fönster]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback