Dream a dream. Or two.

image152


Snart sova. Inatt ska jag drömma om sommaren. Det är det enda jag ska tänka på från det att jag sluter mina blå till klockan ringer imorgon. Jag vill ha sommar med sol, varma vindar, klänningar och sköna skor. Mindre sköna skor och klänning på kvällen. Uppvikta jeans och ett linne. Ett halsband eller två. Och du är klar att möta sommarnatten. Kanske en kofta i väskan bara för att.. Det ska jag drömma om inatt. Och den där känslan man får när man går ut på balkongen och andas in, tar på sig flip-flops, går på de ljusa stenarna till affären innan man lägger sig på stranden. Jag vill utomlands. Jag vill ha riktig sommar. Jag vill känna doften av värme och glass, ha oborstat hår och slippa vinterjackan.. Ja. Det vill jag.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vill oxå ha sommar!!! Vilket känns LÅNGT bort efter det här snöovädret idag =S Men vi får hoppas den tittar fram snart.. =)

Postat av: Miia

så snygg e hon!!
fin blogg du hade förresten:) , hur länge har du bloggat ? svara gärna på min blogg !

2008-03-21 @ 10:24:33
URL: http://mariasaid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback