Cold as fire.

Gamla Linköping idag. Gammal skola. Skrev på griffeltavla, suddade med hartass och skrev med riktigt bläck. Var rädd först för det var så kallt och jag visste inget men det visade sig att vi inte skulle vara ute. Och att vi skulle ha jätteroligt. Kände mig liten igen. Detta är något att utnyttja om jag får chansen. Absolut.

Nu ska jag egentligen läsa. Jag ska. Nu har jag blivit lite varm och så med. För det var ändå kallt. Och blött. Måste nog fixa något att äta med. Och skriva ut texterna men jag har en så snäll kompis som mejlat dem till mig så det är bara att trycka på print. Det är vänskap. Det är 47 + 19 sidor. Och sen en annan. Och 200 sidor Liedman. Nu vet ni vad jag gör i helgen.. Eller. Vad jag ska göra i helgen. Egentligen. Mellan planerna.

love
me x

[vi ska åt samma håll.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback