På äventyr.

Jag har inte uppdaterat på länge. Inte haft något att skriva och inte haft tid eller ork att skriva.. Har varit en massa annat som kommit upp.. Men det har hänt en del. Kalas. Ullared. Amor.

Back to the 90's med de bästa flickorna. Nu ska vi nog snart börja planera poolpartyt, i poolen XS. Inget annat. ♥
Vi slutade på 55:an i en millisekund ungefär, sen blev det Hakepi.. Stan är överskattat. Sprang på Emmy och Johanna med ♥
  
  

Ullared på impuls, och en hel del shopping med systrarna, både liten och stor. Stor handlade till bebis, jag till hund och liten en massa fint till sig. Att gå upp halv fyra efter att ha varit på mini-kalas med Natali och sen en stund på en parkbänk i stan är inget vidare, men det var det värt. Det var till och med utrymme i bilen på vägen hem! Var en kanonresa, Love ya ♥
  

Skolavslutning. Lillebror slutade 3:an. Oj, han blir stor. Snart är det mellanstadiet för honom.. Läskigt, men han klarar det. Jag måste inse att han inte längre är 4år.. Blev också en student dagen efter, lillasysters pojkvän lämnade tryggheten.
 

Amor. Efter en tur till Stockholm är mitt tjat slut, nu är jag alltid trött efter nattliga promenader var tredje timme [om jag vaknar..]. Han är inte stor. Han blir större för varje dag.. Imorgon blir han 12v. Jag är en fjant, jag blev det direkt när jag såg honom..
   

Kommentarer
Postat av: Emmy

Åhhhh va avundsjuk jag är nu då. Sååå sjukt söt hund att jag bara dör. Måste få se den snart:) Har också funderat på en hund länge nu så kanske ska skaffa mej en. Underbart söt gumman. puss på er:)

2008-06-23 @ 18:49:20
Postat av: Lisa

Amor är ju inte stor direkt men sååå söt ändå =) Och snart blir det pool party Alex =) Shit vad kul vi ska ha. Bara vi nördar.. Back to the 90s x10! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback